Βασική αρχή του Οργανισμού είναι να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες του, με σκοπό να είναι πάντα ικανοποιημένοι.
Για αυτό το λόγο έχει τεκμηριώσει, εφαρμόζει και διατηρεί:
1. Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας (Σ.Δ.Π.) σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008, με σκοπό να βελτιώνει διαρκώς την αποτελεσματικότητα όλων του των Διεργασιών. Ο Οργανισμός έχει υιοθετήσει την διεργασιακή προσέγγιση κατά την ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας για την επαύξηση της ικανοποίησης των πελατών μέσω της ανταπόκρισης στις ανάγκες τους. Με τη χρήση αυτού του είδους της προσέγγισης στο σύστημα διαχείρισης της ποιότητας, ο Οργανισμός δίνει έμφαση στη σπουδαιότητα: α) της κατανόησης και της ικανοποίησης απαιτήσεων β) της εξέτασης των διεργασιών με όρους προστιθέμενης αξίας γ) της επίδοσης των διεργασιών και της αποτελεσματικότητάς τους και δ) της συνεχούς βελτίωσης των διεργασιών, βάσει αντικειμενικών μετρήσεων |
|
|
2. Σύστημα Διαχειριστικής Επάρκειας ΕΛΟΤ 1429:2008 το οποίο αποδεικνύει την επάρκεια του Ο.Λ.Ν.Ε. στη διαχείριση Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων και καλύπτει τη δραστηριότητα: «Προγραμματισμός, σχεδιασμός και ωρίμανση έργων και υπηρεσιών, διενέργεια διαγωνισμών, παρακολούθηση έργων και πιστοποίηση φυσικού αντικειμένου και οικονομική διαχείριση των έργων και υπηρεσιών» και έχει αναπτυχθεί με βάση:
|
3. Τo πρότυπο ISO14001:2004 για την εφαρμογή ενός Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης . Καλύπτει τη δραστηριότητα: «Διαχείριση τεχνικών, λιμενικών και λοιπών έργων (μελέτη, ανάθεση, κατασκευή, επίβλεψη)». Στόχος του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης είναι:
|